noise 001 orijinal music

noise 001 orijinal music
音を無造作に並べループ
音楽になったような錯覚
音楽の専門家が聞いたら
それは雑音ノイズなのだ
私のオリジナル音楽です。
noise Arrange sounds casually and loop illusion of music If a music expert asks it's noise noise It's my original music.


www.youtube.com

音楽作成アプリのコアラサンプラーで作成しました。
音は日常生活音をサンプリングしたものです。
シーケンスは無造作に打ち込みしたものです。
私は音楽知識がないです。
私は音痴です。
私はリズム感がないです。
だから、雑音に聞こえるかもしれません。
でも、とても楽しいです。
私は 音を楽しんでいます。
Created with Koala Sampler, a music creation app.
The sounds are samples of everyday sounds.
The sequence was randomly typed.
I have no music knowledge.
i'm tone deaf I have no sense of rhythm.
So it may sound like noise.
But it's a lot of fun.
I enjoy the sounds.